torsdag, november 11

FUCK IT!

Snart ger jag bort min ipod till den som vill ha den för jag börjar fan lacka på Apple och deras jävla påhitt!!! Inte nog med att dem ber en uppdatera programversionen och påstår att det enkelt går att återställa den, nej, de håller inte ens ett sådant enkelt löfte..! Nu jobbar dator nummer 2 så att den säkerligen krashar vilken sekund som helst. Det här är inte vad jag behöver i mitt liv just nu, utan jag behöver ordning och reda och en fungerande ipod så att man kan ha lite vettig musik i öronen, och då räknas inte radio som bara spelar reklam.


Nu har den gått halvvägs i återställningsprocessen och ja, fungerar det inte nu då kan jag med glädje meddela någon av mina läsare att ni blivit en Ipod Touch rikare. Nej, den vägrar fungera. Får ladda upp några trötta album på Itunes sen skall jag kasta skiten i spotunnan. NU ÄR JAG FAN LACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar