onsdag, november 10

Dead man walking

Eller snarare dead girl sitting. Fy fan vad ont jag har i benen och i armarna. Benen lyder inte ens så jag kan knappt gå. Musklerna gör så jäkla ont så jag smäller fan av. Har jag haft såhär ont förut? Svar ja, men det var längesen!!! Är dötrött och har självklart gäspat hela tiden på jobbet och i skolan. Det är tradition nu att jag är dyngtrött och gäspar hela tiden. Så nu skall jag, lyssna noga nu Jörgen, gå och lägga mig i tid och sova..! Jag skall vända dygnet rätt!!!!!!!!!! OMG helt otroligt. Oj, ursäkta fjortisspråket men jag är fan trött och fattar inte varför jag bara inte slutar skriva eller något men fingrarna bara går snabbare än oskars nästan just nu, fast mina händer är ju inte lika stora som hans så de täcker inte hela tangentbordet. Men å andra sidan så är detta tangentbordet inte full-size vilket gynnar mig i denna lilla tävlingen som jag har med oskar men alltså han jobbar ju med det jag kan inte ens få jobb som bartender på Avenyn, livet e piss. HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar