tisdag, december 20

Weird!

Drömde jättekonstigt: 

Västtrafik förrådde sina trogna pendlare än en gång och en snäll man med en lastbil samt släpkärra full av får stoppade det smitande tåget genom att köra in framför tåget = KROCK i en tunnel vilket blev en jävla smäll! Det flög eld och lågor och alla kastade sig på marken. 




Kan någon analysera detta?




Sen drömde jag strax innan det där att Liseberg krävde att alla som ville åka Balder skulle utbilda sig så att de kunda flyga fallskärm om de trillade ur dvs.... 69:- spänn skulle dem ha för utbildningen dem små svinen..!!!!


Idag är förresten min första sovmorgon på tre veckor(?) och jag vaknar såklart sju! Men SUCK! I skrivande stund är det en timma kvar tills jag behöver gå upp. Gött att jag är vaken då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar