lördag, april 2

Ragg


Igår så kände jag att detta eviga raggandet måste få ett stop. Hur många inviter och nummer fick jag inte igår liksom? När jag jobbar så skrattar jag och driver och gör high-five med mina gäster. Jag vill att de ska ha en kul utekväll och jag har ganska roligt på den nyktra sidan av baren också. Jag jobbade igår med en jobbakompis som jag jpbbade med mycket förr. Våran historia är inte riktigt lugn, i vilket fall så har vi lagt det åt sidan och redan på söndag så är det dags för en uppföljare till personalfesten vi hade för ett tag sedan. Planen ser ut följande. Först skall vi bowla, hänga lite, därefter skall vi till stan och börja kröka och sedan till Spritluckan. Kommer bli fett. Det värsta är att jag skall dit med tre killar. Och en tjej. Den tjejen är jag.

Jag har ingenting emot killar men det är skönt att ha en tjej med sig ut på krogen ibland med så mycket killar runt omkring sig eller hur? Igår blev jag förresten officiellt "En av grabbarna". Vi satt och snackade lite och så kom vi in på porr. Kan du mycket om porr? Alltså, jag vet ju vem Peter North är (Och för er som inte vet det, googla). Jag har alltid tyckt att behovet hos kvinnan och mannen är lika stort och att det inte är någon skillnad i användande av porrfilmer osv. för njutning. Jag tänker mig att kvinnans fantasi är minst lika snuskig som mannens, om inte snuskigare. Tillbaka till baren då så var det en kille som ville ha mina ögon serverade på silverfat. Sorry sa jag, det är inte ens möjligt. (Skjut mig). Sedan var det en hel hög med killar och den ena smyger fram en lapp med telefonnummer och namn och jag börjar nästan skratta. Kan meddela att jag raggade på minst fem killar i torsdags också, varav snackat med två av dem efter det. Haha, jag får lugna ner mig med raggandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar