tisdag, november 16

When you dont like beeing home you just stay out..!



Har varit borta fram tills nu! Är sjukt trött och vill bara duscha varmt och sen sova länge. Men det får jag inte så jag får nöja mig med duschen och sedan en fruktansvärd väckning vid ja sju i alla fall. Usch!

Började i skolan vid 14 tiden idag. Träffade trevligt folk såsom, S, M och självklart J(som förövrigt har hijackat min fb och bytt språk till både armeniska och piratengelska.... moget). Vi kom på det att vi borde verkligen göra lagboksövningarna så vi åkte hem till jörgen som bor mitt i da big city. Big city life lixsom yaaoo!!!! Köpte med Thaimat som var väldigt hårt friterad. Men god dock och åt chokladmuffins samtidigt som vi diskuterade hävning och skadestånd i samband med fel på vara. Kom ihåg! "Vara" betyder i Köplagen lös egendom och i Konsumentköplagen lösa saker. Big differens people!! I vilket fall så smackade vi övningarna med en massa fina paragrafer dvs. "Lagrum" och japp, alla rätt känner jag på mig..! Sen mötte jag upp Sixx hemma i Anneberg och vi kollade lite film och talade om livet. Eller hennes tjocka katt Gustav, ja han kallas katten Gustav...
Sen lämnade vi filmen och nu sitter jag här, med min egen ångest. Vi människor har ångest på morgon och kväll, så förstärk den inte gott folk, det räcker som det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar