onsdag, november 10

Pigg och ingen oro


Alltså från och med nu skall jag sluta oroa mig så mycket. Och jag skall bli piggare. Det är två saker som jag skall försöka tänka på. Andra människors tankar skall inte få störa eftersom de är upptagna med att oroa sig om andras tankar om dem och så går det runt. Runt, runt, runt som en boll. Så det finns inget att oroa sig för mer. förutom tenta resultat men det kan jag påverka genom att läsa på ordentligt, vilket jag sällan gör så resultaten är helt och hållet självförvållade.

Piggare måste jag också bli eftersom jag sov i stort sett genom hela föreläsningen på tre timmar idag. Gäspade så att jag fick värk i käkarna och alla sa du ser så trött ut. Men för fan i normalfallet hade jag gått upp ungefär nu. Det finns inte en chans att jag är pigg klockan 9 på morgonen...!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar