torsdag, november 18

Me and my love!


Burr, kallt var det. Tåget hade krashat och alla knödde sig på det enda fungerade tåget. En kille stod med sin hand praktiskt taget i min röv och en tjej stod och andades mig i ansiktet, tillåt mig att spy!!! Väl framme hade vi den tråkigaste lektionen ever typ men jag var inte sur för det för jag skulle äntligen shoppa lite. Smet iväg till H&M, Monki mfl. Hittade massa fint. Brände upp alla pengar. Fick nödsmsa pappa för att få pengar till mat. Klockan var trots allt sju och jag hade inte ätit sen 10.... Magont. Träffade min sötaste lilla Bea och vi åt en underbart god Ceasarsallad. Begav oss till Ullevi och såg på en riktigt tråkig landskamp. Haha, pratade om allt annat än fotboll och började sedan huttra. Gick och köpte chokladmjölk och osch, här va de smullfockat. Eller vafan sa jag? Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar