tisdag, november 16

Lucky!


Gött nu börjar dagen på riktigt!!!! Var som sagt en zombie fram tills för en timme sedan. Nu har jag städat och gjort kullebyttor i soffan. Mamma undrar om jag tagit något. Man undrar ju. Men nej, det e nog bara för att jag är så satans lycklig! Över vad har jag ingen jäkla aning om men jag är en lucky girl och det skall fan firas. Korkar upp min Amadeus NU! HÄHÄ!!!! Har fått erbjudande om att gå på fotbollsmatchen imån Sverige-Tyskland. Men vet inte om det är min grej riktigt. Är trots allt en speciell dag imån. Men vissa som bangar hela tiden tröttar ut mig i dem där firande-planerna. Såg iallafall Hoffmaestro på Fotbollsgalan. Sjukt dåligt ljud men Zlatan log åt Ibrakadabra som är en låt tillägnad honom. Like alot. SNart börjar bartenderskolan!!!! MAYHEM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar