söndag, november 14

Jag lackar ur!

Kvällen började riktigt bra, jag var på g. Sen slog fyllan till. Skrattade helt hysteriskt och terroriserade alla på pendeln. Inte okej enligt min mening. I vilket fall så gick vi in på sticky körde happy hourn och sen var det bara klackarna i taket. Gick från sticky och sen fick jag ett samtal när jag satt på donken och skulle avnjuta en cheeseburgare. Min käre kusin väntar utanför sticky. Okej, jag går väl tillbaka då. Fick säga hej igen efter att ha kramat alla hejdå för 30 minuter sedan.


Jag gillar inte att folk bjuder så mycket när man är ute. Speciellt inte när klockan är 3, jag tror jag införde en ny drink på sticky, fyfan vad sur den var! Den var blå också för den delen. Jag började upp sedan klaga på bartendern för att han häller upp fel. USCH jag är så pinsam!!! Med en shaker och ett bostonglas stod jag och demonstrerade hur man enklast och snyggast häller upp den skakade drinken. Herregud, och mer skall komma..! Jag träffade en "bekant" och blev lite lack på den personen så jag smällde till hans öl så att den skummade över hela baren. Otroligt låg humor jag vet. Sen vet jag att jag halkade omkull på golvet en gång för att jag hade high heels och det var alldeles halt. Usch sikken vurpa. PINSAMT!

Pinsamt är förövrigt att bli nekad på donken. VAD GJORDE DU?! Jag tittar förvånat upp och undrar varför den vita tjejen helt plötsligt står och viftar och skriker som en apa på crack. -ÖH? Me? -Spottade du precis på mitt golv?! -öh, mycket möjligt, det gör jag jämt. Jag kan spotta på din fula kassaapparat också om du vill......................!!!!!!!!!!!! Så sa jag inte men i vilket fall så lackade jag ut på PMS bruden å stack därifrån. Resten är bara MAYHEM. Folk är fan dummare än vad jag trodde. VEM I HELA HELVETET BLIR TIGERFADDER???????? Liksom NEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar