lördag, november 20

It was only just a joke!


Känner mig som Sveriges största Joker. Är det föresten bara jag som hatar Panta mera reklamen på Spotify? Varför luktar det så jävla mycket cheeseburgare i mitt rum..?

Jag är generationen, ta bilen till donken och köp 2 cheeseburgare till middag, tror jag. Det är för jobbigt att laga egen mat dessutom blir det inte särskilt gott. Har verkligen kul i mitt liv just nu men jag känner mig ändå som en outcast, outlaw. Som om jag gjort något sämre än alla andra, fast har jag verkligen det? Är jag bara paranoid? Om jag betett mig illa på fyllan så får jag för mig att alla andra sköter sig så himla bra och att jag är helt dum i huvudet. Alla som känner mig VET att jag är lite dum i huvudet, det är mycket möjligt men samtidigt så finns det så jävla mycket värre människor enligt min mening.

Vi ska inte gå in i detalj just om dessa människor eller så kallade SVIN men det känns som hela Sverige har drabbats av psykos och behöver gå till en psykolog. Fatta vilken industri psykologi är egentligen. Det har underhållit människor i evigheters evigheter och folk blir bara mer deprimerade. Med tanke på det skall jag skicka in intyg till Ansökningen eftersom jag har sökt Psykologprogrammet...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar