onsdag, november 24

Im coming straight outta compton!

Var så jävla lycklig idag när det var ljust ute, jag var uppe i tid och det snöade fina flingor i ansiktet på mig samtidigt som musiken strömmade mjukt i öronen. Superlycklig. Sen åkte jag till skolan och då blev jag olycklig, satt och tänkte på saker jag inte kan påverka. Jag blir så himla lätt addicted till saker. Skulle inte skjutit det där heroinet från första början, nu blir jag inte av med beroendet. Nej, jag skojja, har aldrig provat droger och kommer inte göra det heller. Tommy Lee kallas jag inte för att jag skjuter heroin eller snortar cola, det är för mina musicskills.

Lite glad blev jag trots allt i rasten på våran föreläsning eftersom "Gadden" var på Handels vilket innebär massor av gratis mat och saker. Hann bara tatta åt mig tre drickor och en kaka. Men det var gott och blev jäkligt tungt med några liter vätska i väskan utöver lagboken och min feta plånbok. Fick offra den sura clementinen som låg i ytterfacket och tänkte i ett svagt ögonblick kasta nycklarna också men så tänke jag nej, clementinen är ganska tung så det är bäst jag kastar den.

Tänkte inte så mycket mer på det där som gjorde mig lite down idag för jag fick snurra runt på Handels för att möta upp min lilla koola kompis Fadde som dagen till ära hade gula byxor och lila converse. Finns det någon som har skönare stil eller? Vi smaskade i oss varsin viking och bondade såklart med han som stod bakom disken. HÄHÄ!!! En tant blev d-rak klockan kvart över fem på onsdag 24/11 2010 och blev nästan utkastad medans vi åt och pratade, mest pratade. Maten hann bli kall innan vi ens hade hunnit med hälften av den. Jaja, mat är bara en social grej. Sedan gick vi i affärer och sen slutade det med en kopp te. Så mysigt!! Nu kan man tro att jag bara åkte hem och sen är dagen slut. Men hellow, det är faktiskt Tommy Lee som skriver dagen tar väl fan inte slut där..!


DAGEN DEL 2:

Jo, jag blev hämtad, trodde jag i alla fall, men i själva verket blev jag kidnappad och tvingad att åka med och handla. Inga problem bara jag får kissa först!!!! Kissad och klar så shoppade jag loss bland äggen och juicerna i mataffären. Sen när jag kommit hem och skulle ge mina hungriga små lejon mat så kommer min bassist Nikki Sixx farandes förbi tutandes som en dåre. Hon får väl fan stanna tänkte jag, hon vände och plockade upp mig. Kidnappad för andra gången denna dagen så åkte vi till donken såklart (det visste ni redan, heter man Sixx så äter man ALLTID på donken, no shit!) och köpte en cheeseburgare. Sen snackade vi om livet och nyår som blivit ett hett ämne såhär när advent står för dörren. Märkligt va? Det hinner inte ens bli advent innan man snackar om nyår. Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar