lördag, november 13

Club Mayhem


Börjar finna min roll bakom baren nu, en riktig charmör e jag!!! Nej, skojja, hähä. Jag bara e, skrattar åt alla cpiga människor och liksom njuter av att folk har roligt och är lite lulliga. DJ:ar mer än vad jag shakear drinkar och ger mina vänner alldeles för elaka shots, hähä!! Nej, men alltså, jag trivs. Det är okej. Jag kan leva med detta, ett tag. Sen vet man aldrig vad jag hoppar på för jobb nästa gång. Just nu är planen att jobba mig uppåt i bartenderkarriären. Först bli drinkexpert, sen vinkännare, sen whiskey och ölkännare därefter barchef. Sen skall jag tillslut starta eget. Skall ha en riktigt fet klubb där alla är välkomna, såvida de gillar grym musik. Ingen töntig modern housemusik utan RIKTIG musik. Det innebär en blandning av Blondie, Mötley Crue och ja, kanske Swedish house maffia. Musiken är bäst när den följer humöret. Klubben skall heta MAYHEM!

Ps. Klubben skall inte bli som Park Lane som anser sig vara klubben för alla "roliga" människor, de påstår sig släppa in folk i simfötter, men i själva verket accepterar de inte ens killar i converse!!!!!!! Horigt av dem kan man tycka då. Ds.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar