torsdag, augusti 19

Tröttaste bloggen i stan!

Tröttaste bloggen i stan måste ändå Blondinbella stå för. Hon menar på att när folk är elaka mot henne så låtsas hon att hon lever i en glasbubbla. Men tjena du lever i en Barbievärld. Wake up for fuck sake. Jävla bimbo. Har hon ens ett uns vett innanför skallen? Troligtvis inte.

Efter Blondinbellas blogg kommer nog jag. Jag är jämt trött. Funderar på att gå in i väggen. Kan man bestämma sånt själv? När man vill och inte vill vara i väggen? Jag orkar inte just nu. Men sen vill jag ju kunna leva normalt. Men trappa ner lite bara. Idag tog jag äntligen insulindeligation och sedan när jag knegat nio timmar på hemtjänsten fortsatte jag sju timmar på Prinsen Bar och Kök. Fyfan vad jag är dygntrött nu. Började blöda näsblod. Hello, väggen nu kommer jag! Nu sitter jag i Steakhouse och skall snart nana. Har knökat i mig uno macka och snart uno bulle. Jag är D-trött! Fötterna värker. Som fan. Buhuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar