torsdag, april 29

TATUERING!!!!



Hello i wanna fuck myself!!! Så jävla cleaan tatuering. Om man kan säga såhär. Jag hade en bild i huvudet på hur det skulle vara.

Nu har jag det på armen! NAJS!!!

Och nu ska ni få höra. Det pinsammaste av allt var att efter en lång väntetid så fick jag komma in och skulle kasta av mig kläderna. Då kom jag åt stereoanläggningen och musiken gick upp på högsta volym på dirr och jag blev livrädd!! Alla stirrade och Joel kastade sig för att sänka igen. Herregud, vilken start!!!

Satte mig ner och skämdes. Fick efter mycket om och men på stencilen och godkände placeringen och lät han köra. Sa ingenting om skuggor eller nåt. Tänkte den här killen kan sin grej och han körde på. Sixx frågade ska du fylla i där sen, skall du göra si, göra så? Han ba, skugga antar jag? - YES! Precis vad jag vill! När han kört upp och ner för armen några ggr så frågad ehan om jag ville ha den levande.

-Ah för fan! Då gör jag skugglinjer. KÖR PÅ! sa jag och bet ihop. Fy nu brinner armen och jag vet inte om jag orkar när han skall tatuera där nere vid handleden igen. Jo, detta är inte värre än att köra jävligt många push-ups eller liknande.

Poff! Sen var det klart. Kollade i spegeln. Tatueraren var så nöjd att han frågade om han fick fota. Jadå! Ta lite kort vet jag. Jag e hög på smärta nu! Gör vad du vill! Nice. Nu är jag inplastad och kalaset gick på en tusenlapp! Överkomligt, helt klart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar