fredag, april 30

FUCKING SHITTY DAY!

  • Jävla skitgym stänger typ nu och jag hinner inte träna innan! SKIT!
  • Hovlslagaren har inte slått på en ny sko på op. FITTA!
  • Jag orkar inte åka in till stan och kolla på cortégen men vill inte förkröka själv. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Jävla bajsdag. Orka att det är så jävla mycket bråk på jobbet. Man blir ju ett nervöst freak som vaknar klockan tre på nätterna och mobilbloggar. HALLÅ! Kan min arm sluta vara röd och svullen som en korv!

Det enda som kan få mig på bättre humör nu är en riktigt lyckad utekväll med absolut noll minne av kvällen med ett trevligt slut.

1 kommentar:

  1. Grym blogg Johanna! Jag sitter och ler åt humorn :D '

    Jag undrar vad det är för jobb du har och/eller om du känner till någon arbetsgivare/något jobb man kan kontakta? Även om jag inte blir er bandmedlem så är det stor chans att jag flyttar till gbg för att plugga dramatik/annan fristående kurs men jag skulle hellre jobba just nu.

    Hör av dig/Skriv till mig på msn så vore jag oerhört tacksam!!//Hannah a.k.a sångartjejen

    SvaraRadera