måndag, mars 22

Falkenberg Motcherfucker




Fick gå upp aptidigt imorse, och då sov jag ändå längre 45 minuter längre än planerat. Jag tog motvilligt på mig luffarkläderna, ja ni vet, joggingbrallor, stalljacka mössa och jympaskor och powerwalkade ut från Hallands län och sen in igen.

Sen var det bara att dra över stallet snabbt som fan. Sabina kom och tog min kurslitteratur som jag ändå inte använder. Skall skriva klart tentan inatt tänkte jag. Sen var det bara in och ta en dusch och kasta i sig lite frukost, man måste grunda, och sedan åka till tatuerarstudion. Jag hade valt No fear tattoo och en skäggig kille gaddade mig. Gjorde bara en pytteliten. Men det ger mersmak som fan och jag har redan två till pågång. Kanske skulle se till att göra dem innan sommaren så att man kan bada, vilket jag inte kunde föregående...

Det kändes knappt när han stack nålen i mig. Och fort gick det. Max tre minuter. Men det var skönt, har oroat mig att han ska vara värsta lazy med maskinen och göra fult. Men jag kan pusta ut. Är faktiskt nöjd. Litet och petite, precis det som var planen.

Sen bara för att fira så åkte vi till Ikea och åt lunch. Nikki Sixx slog på stort och tog en efterrätt också. Sen bara för att vi är så himla spontana så åkte vi till Falkenberg för att Sixx skulle visa mig var hon gick sin intensivkurs. Vi körde runt och blickarna..! Blickarna säger jag bara. De haer nog aldrig sett två rockstarts på Falkenbergs torg. Vi fikade på Café Blå och där gick vi lös lite med mobilerna. (Se bilderna)

Efter äventyret åkte vi till en dude och gjorde, ah vad gjorde vi? Ingen jävla aning, dyngtrött vare jag i alla fall och efter att ha snittat 160 km/h så är jag nu hemma. Skönt. Oskönt att jag inte får sova än bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar