söndag, mars 22

Snälla, snälla, snälla, snälla Kan inte ni som fortfarande har julgransbelysning ta bort den nu? Det är förfan snart sommar och ni lever i nån jävla tomtevärld. Stop it.
Med tanke på tomtar så var lapplisa och hennes bitchunge och tävla idag. Hur vet jag såhär mycket? Jag var nämligen på plats när ungen gapandes lastar ut hästen som fortfarande har på sig alla saker så av detta att döma hade de helt enkelt inte gått så bra på tävlingen. Inget mig emot...
I alla fall det är lite lustigt att se hur lappar sköter sitt jobb. I Lappens stall tar man till exempel in hästarna i prisordning. Först fick den dyra falsterbo-hästen komma in. Därefter lappens egna överskattade "hopphäst". Sen lilleponnyn och därefter en inackorderings normala häst. Så var det med det. Trots att den sistnämnda hästen var den som mest höll på att bryta sig ut genom staketen av panik så var det han som fick komma in sist, han kostade nämligen för lite. Det ni.

Har jag gjort svenska uppsatsen? Ja. Har jag gjort engelska uppsatsen? Ja. Har jag städat i alla mina skolpapper? Ja. Fabulous hur enkelt man tar bort en sån grov ångest. Så snabbt gick det. Nu väntar bara ångesten över att få tillbaka skiten med ett kasst betyg så att jag i ren ilska kommer skriva en helt ny uppsats. Fatta varför jag har ångest från första början!

6 kommentarer:

  1. Balen e den 27 maj ;)

    SvaraRadera
  2. Men Roberto, säg inte att du har skrivit lodonexperience-uppgiften??? I så fall dör jag! Du är alldeles för käck!

    SvaraRadera
  3. Haha Jo det har jag ;) Och uppsatsen blev nog 2 och en halv sida eftersom radavståndet blev lite mindre än 1,5. Fy, vad jag är käck!

    Darrello! Tack för informationen, ska genast ändra!

    SvaraRadera
  4. jävla robban! vi skulle ju skita i engelskan!! om du lämnar in den kan du definitivt vänta dig krig!! Arrrg


    ;) smack that om du vågar..

    SvaraRadera
  5. Jag har redan mejlat den...! Mohaha krig på dig Darrello!

    SvaraRadera
  6. nej det har jag faktiskt inte.. : / In engelska suger så man lämnar ju inte in den frivilligt..!

    SvaraRadera